0 0
Read Time:37 Second

Μια πράξη αλληλεγγύης και στήριξης στον συνάνθρωπο έκαναν οι μαθητές  και μαθήτριες του τμήματος Γ1 και του Ομίλου Λαογραφίας του 6ου Γυμνασίου Βόλου.

Πιο συγκεκριμένα τα παιδιά ανταποκρίθηκαν  πολύ θετικά στην πρόταση της καθηγήτριάς τους κ. Μαρίας Κούκου να συνδράμουν την προσπάθεια  του  Πολιτιστικού Συλλόγου «Θεόφιλος»   για να στηριχθούν οι  συνάνθρωποί μας που σιτίζονται στο Σπίτι της Γαλήνης του Ι.Ν. Τιμίου Προδρόμου Ανακασιάς. Συγκέντρωσαν  χάλκινα κέρματα του ενός και δύο λεπτών, τα οποία θεωρούνται άχρηστα μεμονωμένα, αλλά αποκτούν αξία συγκεντρωμένα.

Τα κέρματα παραδόθηκαν στον Πρόεδρο του Συλλόγου κ. Ιωάννη Μαρμαρά τη Δευτέρα 18 Δεκεμβρίου στο Γραφείο του σχολείου.

Την προσπάθεια συντόνισαν οι υπεύθυνες εκπαιδευτικοί του Ομίλου  κ.  Παπαργύρη Σοφία, Κούκου Μαρία και Καραγιαννοπούλου Μαρία και η μαθήτρια του τμήματος Γ1 Φρειδερίκη Αυλογιάρη.

Happy
Happy
0 %
Sad
Sad
0 %
Excited
Excited
0 %
Sleepy
Sleepy
0 %
Angry
Angry
0 %
Surprise
Surprise
0 %

Average Rating

5 Star
0%
4 Star
0%
3 Star
0%
2 Star
0%
1 Star
0%

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Explore More

Το 6ο Οικολογικό-Αειφόρο Γυμνάσιο Βόλου στο σκάφος ModX70 των Εξερευνήσεων του Μονακό

Το 6Ο Οικολογικό-Αειφόρο  Γυμνάσιο Βόλου στο σκάφος ModX70 των Εξερευνήσεων του Μονακό Στο πλαίσιο της εκπαιδευτικής αποστολής Monaco Explorations – “Missions Méditerranée” το 6Ο Οικολογικό-Αειφόρο  Γυμνάσιο Βόλου προσκλήθηκε  να συμμετάσχει

Ημέρα αιμοδοσίας 9/12/2022

Σε μια, ακόμη, καλή πρακτική που εφαρμόζεται από το σχολείο μας στα πλαίσια της Ενίσχυσης των σχέσεων της σχολικής κοινότητας με τον κοινωνικό περίγυρο, εντάσσεται η Ημέρα Αιμοδοσίας που πραγματοποιήθηκε

Συμμετοχή του 6ου Γυμνασίου Βόλου στην ειδική μαθητική ημερίδα πραγματοποιείται στα πλαίσια του Άτυπου Δικτύου Φορέων Υγείας της Ιεράς Μητρόπολης Δημητριάδος

Σε σκέφτομαι…σου εύχομαι» – Δράση μαθητών αλληλεγγύης και ανθρωπιάς για παιδιά με νεοπλασματικές ασθένειες Συμμετοχή του 6ου Γυμνασίου Βόλου στην ειδική μαθητική ημερίδα πραγματοποιείται στα πλαίσια του Άτυπου Δικτύου Φορέων