0 0
Read Time:14 Second

Το σχολείο μας σε συνεργασία με το Γυμνάσιο Ιωλκού συμμετέχει στην Διασχολική Έκθεσης Τέχνης που διοργανώνει η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας με θέμα «Αναδημιουργώ ανακυκλώνοντας». Η έκθεση θα είναι σε λειτουργία μέχρι και τις 25 Μαΐου στο Πολιτιστικό Κέντρο Νέας Ιωνίας.

 {gallery}drastiriotites/diasxoliki18{/gallery}

Happy
Happy
0 %
Sad
Sad
0 %
Excited
Excited
0 %
Sleepy
Sleepy
0 %
Angry
Angry
0 %
Surprise
Surprise
0 %
Tags:

Average Rating

5 Star
0%
4 Star
0%
3 Star
0%
2 Star
0%
1 Star
0%

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Explore More

Το πείραμα του Ερατοσθένη στο 6ο Γυμνάσιο Βόλου

Η εαρινή ισημερία τη Τρίτη 20 Μαρτίου 2018 σηματοδοτεί την αρχή της άνοιξης. Την ημέρα αυτή ο Ήλιος βρίσκεται κάθετα πάνω από τον ισημερινό της Γης και η διάρκεια της

Αξίες μέσα από μία φιλολογική οπτική

{source} <iframe width=”550″ height=”355″ src=”//e.issuu.com/embed.html#3415274/32232460″ frameborder=”0″ allowfullscreen></iframe> {/source}

Ένα ποίημα για την ξενιτιά…

Στο πλαίσιο επεξεργασίας ποιημάτων που αναφέρονται στην ξενιτιά στη Β’ Τάξη Γυμνασίου, ζητήθηκε από τους μαθητές να γράψουν ένα δικό τους κείμενο με τη μορφή διηγήματος ή ποιήματος για την