0 0
Read Time:13 Second

Καλό καλοκαίρι

 

από το 6ο Γυμνάσιο

γιατί………….

 

Ένα έργο των μαθητριών Αμούντζια Ελένης , Αμουτζά Δήμητρας , Γεωργούδη Ελένης , Κάβουρα Βάϊας , Κατσιπουρνιά Σοφίας , Μπαλλίου Τζοάνας , Πρέντζα Ευαγγελίας  και Χαϊντάρι Βασιλίκας με την καθοδήγηση της καθηγήτριάς τους των  Καλλιτεχνικών κας Πιτυρίγκα Αλεξάνδρας.

 

Happy
Happy
0 %
Sad
Sad
0 %
Excited
Excited
0 %
Sleepy
Sleepy
0 %
Angry
Angry
0 %
Surprise
Surprise
0 %

Average Rating

5 Star
0%
4 Star
0%
3 Star
0%
2 Star
0%
1 Star
0%

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Explore More

Ευχέλαιο από τους Ιερείς του Αγίου Γεωργίου

Υπέροχη συνεργασία μεταξύ του 6ου Οικολογικού-Αειφόρου Γυμνασίου Βόλου και της εκκλησίας του Άγιου Γεωργίου.Την Πέμπτη 2 Απριλίου λόγω βροχής δεν πήγαμε τον προγραμματισμένο μας εκκλησιασμό, λόγω άσχημων καιρρικών συνθηκών, αλλά

Η Αγάπη και η Αλληλεγγύη συνεχίζονται στο 6ο Οικολογικό -Αειφόρο Γυμνάσιο Βόλου

ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ Συνέχισαν την παράδοση των δράσεων αλληλεγγύης οι μαθητές και μαθήτριες των ομάδων θεάτρου και φιλαναγνωσίας του 6ου Γυμνασίου Βόλου Πιο συγκεκριμένα τα παιδιά  κρατώντας την υπόσχεση που