0 0
Read Time:2 Minute, 0 Second

Ενυδρειοπονία- Μία βιώσιμη καλλιέργεια για το μέλλον

Η συνάντηση των μαθητών ενός σχολείου με τους επιστήμονες των πανεπιστημίων αποδεικνύει ότι η νέα γενιά είναι αποφασισμένη να δουλέψει για το περιβάλλον. Το αύριο της βιώσιμης καλλιέργειας μέσα από τις δράσεις των μαθητών του 6ου γυμνασίου Βόλου παρουσιάζει η δημοσιογράφος της ΕΡΤ Φρόσω Παύλου. Εις εκ των μαθητών ο Αποστόλης εξηγεί πως διαφορετικά είδη της χλωρίδας και της πανίδας συναντώνται και αλληλοσυμπληρώνουν τις ανάγκες τους, συνδυάζοντας την ιχθυοκαλλιέργεια με την υδροπονία. Σε ένα ενυδρείο στο οποίο πειραματίζονται οι μαθητές, και το οποίο εδόθη από το πανεπιστήμιο Πατρών, τα χρυσόψαρα που κολυμπούν αγνοούν πόσο μεγάλη είναι η συμβολή τους στην βιώσιμη καλλιέργεια. Τα απόβλητα των ψαριών χρησιμοποιούνται για την θρέψη των φυτών. Μελιτζάνες, βασιλικός, μαρούλια, φράουλες που επιπλέον στην επιφάνεια του νερού, απλώνουν τις ρίζες τους και παίρνουν όλα τα θρεπτικά συστατικά από το ενυδρείο. Παράλληλα, με την ιχθυοπονεία- ενυδρειοπονία η ανακύκλωση του νερού βοηθά στην εξοικονόμηση πολύτιμων φυσικών πόρων, λέει μια εκ των συμμετεχόντων μαθητριών στο πρόγραμμα η Μελπωμένη.Το σχολείο ασχολείται από το 2023 με δράσεις κυκλικής οικονομίας και στο συγκεκριμένο πρόγραμμα συμμετέχουν συνολικά 35 μαθητές από όλες τις τάξεις του γυμνασίου. Σύμφωνα με την Νίκη Χατζηκυριακού, διευθύντρια του 6ου γυμνασίου Βόλου, πρόκειται για ένα οικολογικό, αειφόρο σχολείο που αντιμετωπίζει το περιβάλλον με σεβασμό και βοηθά τους μαθητές να αντιμετωπίσουν τις ανάγκες διατροφής με τρόπους που θα αποτελούν κοινό τόπο έπειτα από δέκα χρόνια. Άλλωστε μία επιτυχημένη ιδέα αποτελεί κίνητρο για περαιτέρω έρευνα και νέες οικολογικές μεθόδους που θα εξοικονομούν νερό, αποφεύγοντας την χρήση χημικών λιπασμάτων.

Ευχαριστούμε την Κατερίνα Ρενιέρη-Λουτσοπούλου από την εκπομπή ” Περίμετρος ” της ΕΡΤ3 ,την δημοσιογράφο Φρόσω Παύλου και τον κάμεραμαν Γιάννη Ζαφειρίου για τον τιμή να παρουσιάσουν την καινοτόμο δράση μας, του 6ου Οικολογικού-Αειφόρου Γυμνασίου Βόλου, για την Κυκλική οικονομία ”

Ενυδρειοπονία- Μία βιώσιμη καλλιέργεια για το μέλλον

Εφημερίδα Ταχυδρόμος

Δημιούργησαν σύστημα ενυδρειοπονίας στο σχολείο – Μαθητές του 6ου Γυμνασίου Βόλου καλλιεργούν φυτά σε ενυδρεία με ψάρια.

https://www.taxydromos.gr/%CE%B1%CF%84%CE%B1%CE%BE%CE%B9%CE%BD%CF%8C%CE%BC%CE%B7%CF%84%CE%B1/1300432/dimioyrgisan-systima-enydreioponias-sto-scholeio-mathites-toy-6oy-gymnasioy-voloy-kalliergoyn-fyta-se-enydreia-me-psaria/

Εφημερίδα Μαγνησία

https://magnesianews.gr/volos/synergasia-gia-tin-enydreioponia-metaxy-toy-panepistimioy-patron-kai-toy-6oy-aeiforoy-gymnasioy-voloy.html

Τηλεόραση ASTRA

 

 

Happy
Happy
0 %
Sad
Sad
0 %
Excited
Excited
0 %
Sleepy
Sleepy
0 %
Angry
Angry
0 %
Surprise
Surprise
0 %

Explore More

Νερό το χθόνιο δώρο…

{source} <iframe width=”550″ height=”200″ src=”//e.issuu.com/embed.html#0/32217336″ frameborder=”0″ allowfullscreen></iframe> {/source}

Γνωριμία με τον “Παπαδιαμάντη της ζωγραφικής”

Στο πλαίσιο της λειτουργίας των εκπαιδευτικών ομίλων  λαογραφίας «Μαλλιά κουβάρια… βρες την άκρη» και  «Ακολουθώντας τον μίτο της παράδοσης ανακαλύπτουμε στιγμές απο τη ζωή του παρελθόντος μέσα απο την πένα

Επίσκεψη του 6ου Οικολογικού – Αειφόρου Γυμνασίου Βόλου σε παραγωγική μονάδα, στη βιομηχανία «Μύλοι Λούλης» στην Αμαλιάπολη

ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ 19 ΜΑΡΤΙΟΥ 2025 του 6ου Οικολογικού-Αειφόρου Γυμνασίου Βόλου Διδακτική επίσκεψη στη βιομηχανία «Μύλοι Λούλης» στη Σούρπη Μαγνησίας πραγματοποίησε η Γ΄ τάξη του 6ου Γυμνασίου Βόλου την Τετάρτη 19