Την Παγκόσμια ημέρα παιδικού βιβλίου και στο πλαίσιο των εκδηλώσεων τις οποίες διοργανώνει για αυτή την ημέρα το Μουσείο Παιδικής και Εφηβικής Λογοτεχνίας του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, στο 6ο Οικολογικό-Αειφόρο Γυμνάσιο Βόλου οι μαθητές της Α’ Γυμνασίου είχαν την τιμή και χαρά να συνομιλήσουν με τη συγγραφέα παιδικής κι εφηβικής λογοτεχνίας, κ. Ελένη Δικαίου με αφορμή το βιβλίο της «Τα κοριτσάκια με τα ναυτικά».Την κυρία Ελένη Δικαίου που καθήλωσε τους μαθητές/τριες και καθηγητές!/τριες ευχαριστούμε πάρα πολύ.Μετά και μόλις τελείωσε η συνάντησή με την κα Δικαίου, τα παιδιά , η σχέση των οποίων με το βιβλίο δεν ήταν και η καλύτερη, έσπευσαν στην βιβλιοθήκη του σχολείου και δανείστηκαν βιβλία της . Αν αυτό δεν είναι πηγή δύναμης για να συνεχίσουμε όλοι όσοι αγαπάμε το βιβλίο και τα παιδιά, όλοι όσοι νοιαζόμαστε για το μέλλον τους, είπε η κα Δικαίου όταν η φιλόλογος κα Παλάγγα Μαρία της είπε ότι τα παιδιά μαγεύτικαν από το λόγο της και της ζήτησαν να δανειστούν τα βιβλία της ;




