Υπέροχη συνεργασία μεταξύ του 6ου Οικολογικού-Αειφόρου Γυμνασίου Βόλου και της εκκλησίας του Άγιου Γεωργίου.Την Πέμπτη 2 Απριλίου λόγω βροχής δεν πήγαμε τον προγραμματισμένο μας εκκλησιασμό, λόγω άσχημων καιρρικών συνθηκών, αλλά ο πατέρας Φιλοκτήμων μαζί με τον πατέρα Δημήτριο ήρθαν στο σχολείο και έκαναν ευχέλαιο σε όλη την σχολική κοινότητα κ τους ευχαριστούμε από καρδιάς ο Σύλλογος Καθηγητών/τριών κ η Διευθύντρια του σχολείου κα Νίκη Χατζηκυριάκου.




