0 0
Read Time:46 Second

Με ιδιαίτερη χαρά οι μαθητές/τριες της Β΄  Γυμνασίου του σχολείου μας και ύστερα από την πρόταση  της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας και τον συντονισμό από τη Διευθύντρια του σχολείου μας, κ.Νίκη Χατζηκυριάκου υποδέχθηκαν τον π. Φιλοκτήμονα από τον Ι.Ν. Αγ. Γεωργίου.

Η θεματολογία επικεντρώθηκε στα: ένα πέρασμα μακριά από εξαρτήσεις», «Η Ανάσταση και η σημασία της στις διαπροσωπικές σχέσεις», «Η Ανάσταση ως πρότυπο διαχείρισης της Απώλειας», «Χριστιανικό Πάσχα και βίωση μέσω της Βάπτισης» και άλλα υπαρξιακά ερωτήματα, ζητήματα θρησκευτικής πίστης και προβλήματα ανθρώπινων σχέσεων.    Το ενδιαφέρον των μαθητών/τριων ήταν μεγάλο και αποτυπώθηκε στον εποικοδομητικό διάλογο που ακολούθησε. Διατυπώθηκαν  ερωτήσεις για ποικίλα θέματα που άπτονται των ενδιαφερόντων τους και των ανησυχιών τους και οι προβληματισμοί, απαντήσεις που ακολούθησαν  έκαναν το σύνολο των παιδιών περισσότερο ήρεμο και συνεργάσιμο. Τέλος, τα παιδιά εξέφρασαν την επιθυμία να υπάρχει και περαιτέρω συνεργασία του 6ου Γυμνασίου Βόλου και της Εκκλησίας.

1_4_2026_επίσκεψη π.Φιλοκτήμονα

Happy
Happy
0 %
Sad
Sad
0 %
Excited
Excited
0 %
Sleepy
Sleepy
0 %
Angry
Angry
0 %
Surprise
Surprise
0 %

Average Rating

5 Star
0%
4 Star
0%
3 Star
0%
2 Star
0%
1 Star
0%

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Explore More

Ωράριο διδασκαλίας για τηλεεκπαίδευση

Σας ενημερώνουμε ότι από την Δευτέρα 9 Νοεμβρίου 2020 ξεκινάει η εξ αποστάσεως εκπαίδευση.  Η παρακολούθηση είναι υποχρεωτική. Στα ακόλουθα αρχεία θα βρείτε το νέο ωράριο διαδασκαλίας και το ωρολόγιο

Ηλεκτρονικές Εγγραφές μαθητών Γ’ Γυμνασίου σε Λύκεια

Παρακαλούνται οι γονείς – κηδεμόνες των Μαθητών της Τρίτης Γυμνασίου να συμπληρώσουν και να προσκομίσουν στο Σχολείο την Υπεύθυνη Δήλωση που επισυνάπτεται…