Με ιδιαίτερη χαρά οι μαθητές/τριες της Β΄ Γυμνασίου του σχολείου μας και ύστερα από την πρόταση της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας και τον συντονισμό από τη Διευθύντρια του σχολείου μας, κ.Νίκη Χατζηκυριάκου υποδέχθηκαν τον π. Φιλοκτήμονα από τον Ι.Ν. Αγ. Γεωργίου.
Η θεματολογία επικεντρώθηκε στα: ένα πέρασμα μακριά από εξαρτήσεις», «Η Ανάσταση και η σημασία της στις διαπροσωπικές σχέσεις», «Η Ανάσταση ως πρότυπο διαχείρισης της Απώλειας», «Χριστιανικό Πάσχα και βίωση μέσω της Βάπτισης» και άλλα υπαρξιακά ερωτήματα, ζητήματα θρησκευτικής πίστης και προβλήματα ανθρώπινων σχέσεων. Το ενδιαφέρον των μαθητών/τριων ήταν μεγάλο και αποτυπώθηκε στον εποικοδομητικό διάλογο που ακολούθησε. Διατυπώθηκαν ερωτήσεις για ποικίλα θέματα που άπτονται των ενδιαφερόντων τους και των ανησυχιών τους και οι προβληματισμοί, απαντήσεις που ακολούθησαν έκαναν το σύνολο των παιδιών περισσότερο ήρεμο και συνεργάσιμο. Τέλος, τα παιδιά εξέφρασαν την επιθυμία να υπάρχει και περαιτέρω συνεργασία του 6ου Γυμνασίου Βόλου και της Εκκλησίας.
1_4_2026_επίσκεψη π.Φιλοκτήμονα



