ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΏΝ/ΤΡΙΩΝ ΤΟΥ 6ου ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΟΥ – ΑΕΙΦΟΡΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΒΟΛΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗ ΥΓΕΙΑ
Μετά από πρόσκληση της διευθύντριας του 6ου Οικολογικού Αειφόρου Γυμνασίου Βόλου, κας Χατζηκυριάκου Νίκης, προς το Κέντρο Υγείας Βόλου, οι μαθητές της Β και της Γ τάξης παρακολούθησαν στις 22 Ιανουαρίου και στις 2 Φεβρουαρίου 2026 αντίστοιχα ενημερωτική δράση σχετικά με την Σεξουαλική Αγωγή για αγόρια και κορίτσια ξεχωριστά, από Μαίες του Κέντρου Υγείας Βόλου (Εμμανουήλ Ελευθερία, Καραγιάννη Μαρία- Συραϊνα, Χαραλαμπίδου Δέσποινα, Αγραφιώτου Δέσποινα). Μετά την ενημέρωση που διήρκεσε 2 διδακτικές ώρες, οι μαθητές και μαθήτριες είχαν τη δυνατότητα να θέσουν τις δικές τους ερωτήσεις και να εκθέσουν τους προβληματισμούς τους. Για τη Γ τάξη ειδικότερα, στις 9 Φεβρουαρίου, έγινε παρέμβαση σε αγόρια και κορίτσια από κοινού με θέμα τις σεξουαλικώς μεταδιδόμενες λοιμώξεις και την αντισύλληψη στην εφηβεία. Το επιμορφωτικό πρόγραμμα ενημέρωσης είχε ως στόχο την προαγωγή της υγείας και της σωστής πληροφόρησης των εφήβων σε θέματα σεξουαλικής αγωγής με τη συγκατάθεση των γονέων κηδεμόνων και την ανάλογη επιστημονική προσέγγιση από εξειδικευμένο προσωπικό του Κέντρου Υγείας Βόλου. Η συμμετοχή των μαθητών/ μαθητριών σε ανάλογες δράσεις καταδεικνύει την ανάγκη για σωστή ενημέρωση των εφήβων σε ανάλογα θέματα που προάγουν τη σωματική και ψυχική υγεία των νέων και παρέχουν θετικό και υποστηρικτικό κλίμα για όλους τους μαθητές, όπως τόνισε η Διευθύντρια του σχολείου και οι υπεύθυνες του προγράμματος καθώς και η οργανωτική υπεύθυνη κ.ΛουμπάκηΣταυρούλα.




