Read Time:11 Second
Στο πλαίσιο του Ενεργού Πολίτη και του μαθήματος της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας, το Γ1 επισκέφθηκε το Βελεστίνο,το κέντρο πολιτισμού Ρήγα Φεραίου,το Βαρόσι, την Υπέρεια κρήνη και την έκθεση ζωγραφικής της αυτοδίδακτης Σκοπελίτισας ζωγράφου, κ. Βιολέττας Σοφικίτου.





