Με ένα σεμνό αφιέρωμα γιορτάστηκαν, στην αίθουσα εκδηλώσεων στο σχολείο μας, 6ο Γυμνάσιο Βόλου, τα 50+1 χρόνια από την εξέγερση της νεολαίας του Πολυτεχνείου.
Μέσα από τα κείμενα, τα ποιήματα και τα ηχητικά ντοκουμέντα, ξύπνησαν μνήμες στους μεγαλύτερους και διδάχθηκαν οι αυριανοί διαμορφωτές της ιστορίας από τα γεγονότα εκείνων των ημερών καθώς και τις διαχρονικές αξίες όπως ειρήνη, δημοκρατία, ελευθερία, παιδεία.
Μετά το πέρας της γιορτής, η διευθύντρια του σχολείου κ. Νίκη Χατζηκυριάκου, εμφανώς συγκινημένη, ευχαρίστησε τους υπεύθυνους καθηγητές και μαθητές που επιμελήθηκαν τη γιορτή τονίζοντας το διαχρονικό νόημα του μηνύματος «Ψωμί – Παιδεία – Ελευθερία» που παραμένει ζωντανό μέχρι τις μέρες μας.
Στη γιορτή συμμετείχαν οι μαθητές: Μπρίζα Παναγιώτα, Λαδιά Αναστασία, Καμάρα Παρασκευή, Κωνσταντέλος Γεώργιος, Ζαρογιάννης Μιλτιάδης, Γαρδενιώτης Ζαχαρίας, Δουλά Ιωάννα, Μόσχος Μάριος, Αθανασόπουλος Ιωάννης, Ζαμπέτογλου Μάριος, Κοτρώτσιου Αγγελική, Δενελάβας Αλέξανδρος, Δασκαλόπουλος Ιωάννης, Μιχαηλίδης Παντελής, Λειβαδιώτης Δημήτριος.
Επιμελήθηκαν οι: Βασιλική Πατσαρούχα, Κωνσταντίνος Ξάφης
Τεχνολογικός εξοπλισμός: Απόστολος Κομνός
Φωτογραφία & Καλλιτεχνική επιμέλεια: Ιωάννης Ροδοβίτης
Τεχνική υποστήριξη: μαθητής Βασίλειος Κοτσιαρίδης




