0 0
Read Time:45 Second

Την Πέμπτη  16 Μαΐου 2024 η Διευθύντρια του σχολείου μας, κ.  Νίκη Χατζηκυριάκου, επισκέφτηκε το 2ο  Πρότυπο Λύκειο, ύστερα από πρόσκληση του Διευθυντή κ. Σπανόπουλου Δημήτρη για να μιλήσει σε ομάδα μαθητών για  το CERN. Η  συγκεκριμένη ομάδα μαθητών έχει επιλεγεί να επισκεφθεί το CERN την πρώτη εβδομάδα του Σεπτεμβρίου. Οι μαθητές για ένα τρίωρο ενημερώθηκαν για το Κέντρο Πυρηνικών Ερευνών στην Γενεύη της Ελβετίας, το CERN,από την κ. Νίκη Χατζηκυριάκου .Οι μαθητές με πολύ ενδιαφέρον παρακολούθησαν την διάλεξη και στο τέλος υπήρχε καταιγισμός ερωτήσεων από μαθητές και από καθηγητές. Ο ενθουσιασμός τους μεγάλος και ίσως κάποιοι από αυτούς να είναι οι νέοι επιστήμονες και οι συνεχιστές του πειράματος. Η κ. Χατζηκυριάκου στο τέλος εξέφρασε την ικανοποίηση και την   χαρά της που  μιλούσε σε μαθητές που έχουν τόση μεγάλη όρεξη για να μάθουν.  Τους ευχήθηκε καλό ταξίδι και να επιστρέψουν από το CERN με πολλές όμορφες αξέχαστες εμπειρίες…

 

Happy
Happy
0 %
Sad
Sad
0 %
Excited
Excited
0 %
Sleepy
Sleepy
0 %
Angry
Angry
0 %
Surprise
Surprise
0 %
Tags:

Average Rating

5 Star
0%
4 Star
0%
3 Star
0%
2 Star
0%
1 Star
0%

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Explore More

Διαλέξεις με θεματικές ” Καταστροφές με Φυσικά αίτια ” στο 6ο Γυμνάσιο Βόλου

Διαλέξεις με θεματικές ” Καταστροφές με Φυσικά αίτια “ στο 6ο Γυμνάσιο Βόλου Σε μια περίοδο κλιματικής κρίσης, που συμβαίνουν τόσο επικίνδυνα καιρικά φαινόμενα όπως σεισμοί, πλημμύρες και άλλα παρόμοια

Επιμόρφωση γονέων/ κηδεμόνων και εκπαιδευτικών στο 6ο Γυμνάσιο Βόλου  με θέμα: ΄΄ Ευαισθητοποίηση για την ψυχική υγεία των εφήβων ΄΄

Την Τετάρτη 24 Οκτωβρίου 2024  στις 18:00 πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων του 6ου Γυμνασίου Βόλου, μετά από πρόσκληση της Διευθύντριας κας Νίκη Χατζηκυριάκου,  συνάντηση μεταξύ φορέων του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και

2ο Πανελλήνιο Μαθητικό Συνέδριο στην Καστοριά 8-16 Φεβρουαρίου 2026

Το 6ο Οικολογικό-Αειφόρο Γυμνάσιο Βόλου συμμετείχε στο 2ο Πανελλήνιο Μαθητικό Συνέδριο που έγινε στην Καστοριά στις 10 Φεβρουαρίου 2026, στην θεματική ενότητα : “Ενεργοί Πολίτες για την Αειφορία στο ελληνικό