0 0
Read Time:21 Second
Η οικογένεια του 6ου Γυμνασίου Βόλου εύχεται στις συναδέλφους που συνταξιοδοτούνται, κ. Μπαραμπατζή Μαρία και Σαμαρά Ευθυμία, να απολαύσουν πλημμυρισμένες από υγεία και αγάπη πάρα πολλές χαρές στα χρόνια που έπονται!!!
Ευχαριστούμε θερμά τον σύλλογο γονέων και κηδεμόνων για την στήριξη!!!
Σε όλους τους γονείς και μαθητές ευχόμαστε καλό καλοκαίρι.
Καλή αντάμωση το Σεπτέμβριο!!!!

Το σχολείο, τους μήνες Ιούλιο και Αύγουστο, θα είναι ανοικτό κάθε Πέμπτη από 09.00 έως 13.00

Happy
Happy
0 %
Sad
Sad
0 %
Excited
Excited
0 %
Sleepy
Sleepy
0 %
Angry
Angry
0 %
Surprise
Surprise
0 %

Average Rating

5 Star
0%
4 Star
0%
3 Star
0%
2 Star
0%
1 Star
0%

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Explore More

25η Μαρτίου 2025 η Επίσημη εκδήλωση της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας

25η Μαρτίου 2025. Το 6ο Οικολογικό-Αειφόρο Γυμνάσιο Βόλου είχε την τιμή και τη χαρά να έχει την διοργάνωση της επίσημης εκδήλωσης της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας.Οι μαθητές του 6ου Γυμνασίου

Ανακοίνωση

Από τη Διεύθυνση του σχολείου ανακοινώθηκε ότι : Η Ενημέρωση γονέων όλων των μαθητών όλων των τάξεων για θέματα Προόδου – Φοίτησης – Συμπεριφοράς θα πραγματοποιηθεί τις παρακάτω ημερομηνίες  

Ανακοίνωση 29.06.20

Από τη Διεύθυνση του 6ου Γυμνασίου ανακοινώνεται ότι το σχολείο θα είναι ανοικτό κάθε Δευτέρα για όλο το καλοκαίρι ( 06/07/20 έως 31/08/20 )  από 09:00 έως 13:00  Επίσης ανακοινώνεται